فرار همسر دکتر فاطمی از ایران بعد از آزادی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فرار همسر دکتر فاطمی از ایران بعد از آزادی
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 798
نویسنده : امير محمدي
پریوش سطوت صبح امروز از کشور خارج و با یک پرواز مستقیم به انگلستان رفت.

به گزارش آتی،  وی متولد ۱۳۱۱ و در خارج از کشور زندگی می کرده است. اخبار متعدد از سایت های خبری مبنی بر دعوت آقای خاص از ایشان برای حضور در ایران بوده و در یک هتل ماهها مستقر شده بود.

بنا بر اخبار منتشره وی هفته های گذشته توسط مقامات امنیتی دستگیر و بعد از چند روز با قید وثیقه آزاد شده بود.

وی سالها در خارج از كشور بسر برده و حدود 80 سال سن دارد. وي پيش از اين حتي با رييس جمهور موفق به ديدار شده و مستمري شوهرش همراه با معوقات به وي برگردانده شده است.پدر او تيسمار سطوتي از فرمانده‌هان رژيم ستمشاهي است كه داراي كد جاسوسي در دستگاه اطلاعاتي انگليس بوده است. چه بسار برخي از افكار ضد ديني دكتر فاطمي توسط همسرش از سوي همين پدر زن جاسوس القاء شده باشد.

سطوت اعترافات مهمي داشته است كه حاكي از وابستگي وي به يكي از كشورهاي غربي مي‌باشد. وي اعتراف كرده كه مأموريت داشته به مشائي نزديك شود و از طريق وي در دولت نفوذ كند و سياست خارجي دولت را تحت تأثير قرار دهد.

همسر دکتر فاطمی گفت: وقتی به ایران آمدیم اولین ملاقاتمان با آقای رحیم مشایی بود که ایشان را در آن زمان نمی شناختم و از همان روز مهر بزرگی از آقای مشایی در دل ما جای گرفت و بعد از آن با آقای احمدی‌نژاد دیدار کردیم و آن دیدار نیز همه به گریه گذشت.




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: فرار همسر دکتر فاطمی از ایران بعد از آزادی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: